جتصا - جوهر تجربه‌های صادراتی

قوانین و مقررات

کپی رایت

خرید کردن هر یک از محصولات جتصا “جوهر تجربه‌های صادراتی” به‌منزلهٔ پذیرفتن شرایط و قوانین زیر است.

محصولات (فایل‌های) دانلودی صرفاً مربوط به خریداران محصولات است و از انتشار آن در فضای مجازی اجتناب شود.

تبصره ۱: هر محصول جتصا به‌ازای هر بار خرید از نظر قانونی و شرعی برای یک قابل استفاده است. بدین منظور درصورتی‌که هر یک از آشنایان و دوستان به محصول یا پشتیبانی نیاز دارد لازم است محصول را جدا از شما خریداری کنند.

تبصره ۲: مطالب بر اساس تجربه و داستان‌های تجار و کارشناسان صادرات به دست آمده و علی‌رغم اینکه بسیار ارزشمندند ممکن است در جاهایی صرفاً برای اطلاعات و جذاب نمودن محتوا از تکنیک‌های داستان سرایی و خلق شخصیت‌ها استفاده شده باشد.

تبصره ۳: استفاده از مطالب دوره‌های آموزشی حتی با ذکر منبع مجاز نیست.

نحوه ارائه پشتیبانی

پشتیبانی جتصا از طریق شبکه‌های اجتماعی بوده و خریداران می‌توانند از پشتیبانی در پیام‌رسان‌های “ایتا” و “تلگرام” استفاده نمایند.

تبصره ۱: محصولات آموزشی ” تک‌درس” شامل پشتیبانی نمی‌باشند و تنها طرح‌های جامع شامل پشتیبانی می‌شوند.

تبصره ۲: کمک به کاربران، موفقیت و به درآمد رسیدن آنها تنها شوقی است که در دل داریم، احترام متقابل مهم‌ترین اصل تعامل است متأسفانه از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی‌کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می‌شود.

تبصره ۳: مدت‌زمان پشتیبانی برای محصول ارائه شده تا شش ماه پس از تاریخ خرید است و پس از آن برای تمدید پشتیبانی لازم است مجدد محصول خریداری شود.

عودت وجه

از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از خرید محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. باتوجه‌به اینکه فایل‌های دانلودی مانند کالا فیزیکی قابل مرجوع نیست؛ بنابراین عودت کامل وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی وبگاه جتصا محصول با ضبط جدیدتر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد یا ۵۰ درصد وجه قابل برگشت است.

حفظ اطلاعات تماس

جتصا متعهد خواهد بود که در جریان خرید چنانچه اطلاعت تماسی از خریداران به دست آورد از این اطلاعات صرفا برای پشتیبانی خریداران استفاده کند و آن را به هیچ مرجع یا شخص سومی بخصوص برای مقاصد تبلیغاتی ارائه ننماید.

تغییرات توافقنامه:

سایت جتصا تلاش خواهد کرد که بخش مقررات و قوانین را تاجای ممکن ثابت نگه دارد اما برحسب ضرورت و ایجاد شرایط جدید حق ویرایش و تغییر این سند را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

سیاست نامه حریم خصوصی جتصا
error: Content is protected !!